När ingenting fungerar som det ska, är du det bästa jag har ♥

Med dig vid min sida så klarar jag allt.
Du får mig att må bättre än vad jag någonsin gjort.
Du är den som får mig att stå kvar på mina ben när
det är som svårast, du är den som alltd finns där när jag behöver någon,
du är den som jag kan prata om allt mellan himel & jord utan att vara rädd
att någon annan ska få veta något. För dig litar jag på till 110 %
Det finns inga ord för dig bästa vän.
Du är det bästa jag har, du & jag för alltid! 
jag älskar dig ♥



Kommentarer
Postat av: nathalie

aw gumman, fyfan vad söt du är!



det finns ingen som du, du är bäst.

finns ingen som jag litar på som dig, du är otrolig!

Du finns alltid där,utan dig hade jag aldrig klarat mig och är där jag är idag, för DU har hjälpt mig må bra & få mig på fötter igen.

och jag kommer alltid att finns och stötta dig i alla lägen och finnas vid din sida! Du och Jag FÖRALLTID!

du är min bästavän & det bästa jag har.



jag älskar dig bvän <3

2011-09-02 @ 10:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0