mina vänner ♥


sofie andersson
en sjuk underbar tjej, som man kan prata om allt mellan himel & jord med.
man har alltid kul med den här tjejen,  hon får alltid en på toppen humör.
jag älskar dig sofie andersson, det vet du


emma sjögren
en sjukt rolig tjej, som man alltid skrattar med !
en man kan berätta allt till desutom
jag älskar dig


ezgi erkisi
en helt underbar människa, som är sjukt sööt & rolig !
kan prata om allt med den här bruden, hon får en alltid på toppen humör :D
jag älskar dig ezgi erkisi !


hatum mamedov
min bästa kompis, min glädje spridare.
man blir alltid glad i närheten av den här tjejen, hon förstår sig alltid på en,
man kan prata om allt med den här tjejen !
jag älskar dig !


jessica sellström
min bästa kompis, min syster.
har alltid kul tillsammans, kommer alltid på nå dum heter tillsammans.
du får en alltid att skratta, man kan prata om allt med dig.
jag älskar dig

& massa flera

Kommentarer
Postat av: jessica

jag älskar dig my sunshine! :*<3

2011-03-03 @ 23:07:22
URL: http://jessicasellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0