svar på frågestund del. 2


hur ska en kille vara?
vart köper du oftast kläder? :)
vad är din hund för ras? :P
ska du gå på gymnasium i falun? ;)
vilka andra bloggar läser du? Finns de nån som du gillar extra mkt eller inte gillar alls?
Vilken kändis gillar du mest? :P

- han ska vara snäll, omtänksam, rolig, ha humor, & kunna förstå sig på en 
- jag köper oftast mina kläder på H&M, gina, bik bok, cubus :)
- en balndras mellan bichon frise & powder puff
- jag ska gå på iv 
- jag läser inte så många, de är mest mina kompisars bloggar som jag läser :)
- jadu... jag har faktiskt ingen aning 

Hejj söta patricia, vart tog du hål i tungan? :) ssssssnygggt vart de :D

- jag tog hål i tungan på cross road i borlänge 
tack så mycket :D

hur vill du din drömkille ska vara?
om du skulle välja vilken bloggkändis du skulle vara, vilken skulle du då helst vara? :D<3

- han ska vara snäll, omtänksam, rolig, ha humor, förstå sig på en, romantisk, lätt att prata med, 
bra stil & snygg såklart ! 
- jag har faktiskt ingen aning om jag ska vara ärlig :)

har du nån på G eller ej? ;)

- maybe, maybe not 

Berätta om dina finaste minnen från Brits? 
Jag saknar dig redan puss!

- det finns riktigt många minnen från brits.
varje dag hände de alltid nått roligt ! 
jag saknar dig också puss ! 

vad ska du göra i sommar? ;D <3

- jag kankse ska åka till Tyskland, ska vara med massa kompisar, sen blir väll lite fekke då & då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0