....

hejj :)

stack hem tidigare från skolan idag, har en sån jävla mens värk så de inte e sant håller fan på att dö...
blir nog att vara hemma i morgon tror jag.
sitter vid mammas data just nu iaf så de blir ett litet boring inlägg så ni vet.
vill ha helg nu seriöst !
kanske ska träffa älskling på fredag, men får se eftersom tom kommer hit, menmen det ordnar sig :)

emma & sofie är nog dom skönaste & bästaste brudarna som finna, älskar er !

sofie: fan va varm boken va
emma: ååh får jag den?
sofie: visst (ger boker till emma)
emma: (tar boken & stoppar den vid ryggen)
jag & sofie: (kollar på varandra)
jag: HAAHAHAHA, jag trodde du skulle ha händerna på den ;o xd
sofie: jag med xd
emma: hehe nejdå (a)

HAHAHAHA dagens bästa fan ;) :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0