ajsan bajsan va dålig bloggning....

tjaa :)

skoldagen idag va riktigt kung, älskar verkligen min klass fan :D
fick sluta lite tidigare idag, så jag stack ner på stan & mötte min kusin så stack vi fixa en sak :)
sen när vi va klara så stack vi till bojsen & hämta lite grejer, sen kom pappa & hämta oss, så vi hämta daniel samtidigt :) spelade kort & skratta en aning myckeyt, haha :)
klippte mig, blev kort menmen de får duga iaf :)
vid matbordet så blev de lite fight elr ja, lite små bråk så jag skulle slänga kebab sås på daniel men de sluta att de kom på tapeterna också, haha jag är så skillad, fast...
blev snö mulad när vi va ute, härligt härligt :p
aja, som stack för nån timme sen, menmen jag har haft fullt upp iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0