linda karlsson gästbloggar.

hej alla patricias läsaren!
tänkte börja att säga att imorgon ska jag & patricia vara barnvakt åt hennes söta lillebror då vi ska julbaka & leka ute i snön lite. sen blire väl att mysa framför någon film med allt vårat bakverk! patricia har ju varit hemma & sjuk nu i några dagar tycker så jävla synd om henne för när hon kom till skolan här om dagen så såg hon verkligen helt död ut, såg ut som det var ett spöke som gick runt. hon åkte hem & kryade på sig, synd om henne att vara sjuk idag eftersom vi hade studiedag idag. men som tur är så har hon iallafall kryat på sig! :) nej nu ska jag laga lite mat eftersom jag snart får besök av kajsa & louise. hoppas alla får en trevlig fredag, puss!
ni kan kolla min blogg om ni vill: linda karlsson!
jag älskar dig min vackra & underbara vän!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0