Du frågar, jag svarar.

skulle du inte kuna lägga upp bilder och text om dom som du litar på ?
dom som betyder mest?  dom du saknar?

Dom jag litar på till 110% och betyder mest ;

Linda, har kännt henne sen 4-5an, det är en tjej som jag kan berätta alltt för
utan att vara rädd att nånting ska komma ut.
Kajsa, har kännt bruden sen 5-6an? Kan prata med henne om allt mellan 
himel och jord,

Pappa är den som jag litar allra bäst på, jag kan prata om allt för han.
Han är inte bara min pappa, han är min bästa kompis och min förebild.

Någon jag saknar ;

Jessica, saknar den här människan grymt mycket! 
Har tusentals minnen tillsammans, har alltid roligt med henne, men det värsta är 
att vi inte har haft tid att träffa varandra sen skolan började.


Kommentarer
Postat av: linda

JAG ÄLSKAR DIG VÄNNEN! <3

2011-12-27 @ 18:46:14
URL: http://lindakarlssson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0