Linda Karlsson ♥

Min bästa vän, min syster, min andra halva.
Tänk alla gånger vi gråtit i varandras famnar, alla gånger vi skrattat tillsammans,
alla gånger vi bråkat, vi har gått igenom eld & vatten tillsammans,
& det bästa är att vi fortfarande håller ihop, & jag kommer aldrig låta dig gå ifrån mig.
Alla minnen som vi skapat & allt vi gjort tillsammans, kommer alltid stanna kvar inom mig.
Våra minnen är obeskrivliga, dom betyder mer än nånsin för mig, det finns inga ord för dom.
Det är bara dig jag kan prata om allt med, & det är bara du som förstår allt, det finns ingen som dig.
Ingen kommer kunna ta din plats, du fick den & kommer föralltid att ha den platsen.
Jag kommer alltid finnas vid din sida, jag finns för dig dag som natt.
Jag kommer alltid att göra allt för dig, kan även dö för dig.
Utan dig så skulle jag aldrig stå kvar på mina ben,
men jag står kvar på mina ben för att bevisa att jag älskar dig.
Jag är rädd för att förlora dig igen & jag hoppas att du förstår det.

Jag älskar dig ♥♥♥








Kommentarer
Postat av: linda

gulligt skrivet gumman, desamma ! ÄLSKAR DIG <3

2011-04-09 @ 12:56:04
URL: http://blmk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0