-


snart ett år sen, fattar inte att tiden kan gå så fort.
jag kommer aldrig att glömma den kvällen, det va en av dom bästa kvällarna i mitt liv.
det va förta gången jag såg ditt leénde, första gången jag hörde ditt skratt, första gången jag såg dig
rakt in i ögongen, första gången vi gick sida vid sida.
alla våra minnen tillsammans, alla gånger vi fanns där för varandra, alla gånger vi skrattade tillsammans, 
jag kommer aldrig glömma dig & våra minnen tillsammans.
du fick en plats i mitt hjärta & du kommer fortfarande ha en plats kvar där.
jag lovade att alltid finnas där för dig, & det håller jag fast vid.
dagarna med dig va bland dom bästa i mitt liv.
du fick mig att glömma alla bekymmer, du fick mig att le, du fick mig att skratta, 
du fick mig helt enkelt att må bättre än bäst.
men tiden gick & nu finns du inte kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0