älska låten !

din blick kan få mig le å le
du & jag föralltid lova mig de.
ingen kan ta denna känslan från mig,
varje gång som jag tänker på dig.
varje gång jag ser dig blir jag varm i hela kroppen.
jag ler för mig själv & önskar att jag var din pojkvän.
vill bara ha dig här.
du lyser upp min himmel som den vackraste stjärna.
älskling, det e nått du måste veta.
utan dig vid sidan om mig kan jag inte leva.
du är mitt liv, de är luften jag andas.
jag saknar alla våra stunder tillsammans.
baby, du är så underbar & vacker.
ibland så kan jag ligga stilla, vaken hela natten.
du är en sån person, man inte glömmer.
& är jag inte vaken är jag säker att jag drömmer
älskling, det e nått du måste veta.
utan dig vid sidan om mig kan jag inte leva.
du är mitt liv, de är luften jag andas.
jag saknar alla våra stunder tillsammans.
din blick kan få mig le å le
du & jag föralltid lova mig de.
ingen kan ta denna känslan från mig,
varje gång som jag tänker på dig.
din blick kan få mig le å le
du & jag föralltid lova mig de.
ingen kan ta denna känslan från mig,
varje gång som jag tänker på dig.
varje gång jag ser dig blir jag varm i hela kroppen.
jag ler för mig själv & önskar att jag var din pojkvän.
vill bara ha dig här, vill ha dig nära.
du lyser upp min himmel som den vackraste stjärna.
älskling, det e nått du måste veta.
utan dig vid sidan om mig kan jag inte leva.
du är mitt liv, de är luften jag andas.
jag saknar alla våra stunder tillsammans.
baby, du är så underbar & vacker.
ibland så kan jag ligga stilla, vaken hela natten.
du är en sån person, man inte glömmer.
& är jag inte vaken är jag säker att jag drömmer
älskling, det e nått du måste veta.
utan dig vid sidan om mig kan jag inte leva.
du är mitt liv, de är luften jag andas.
jag saknar alla våra stunder tillsammans.
din blick kan få mig le å le
du & jag föralltid lova mig de.
ingen kan ta denna känslan från mig,
varje gång som jag tänker på dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0