svar på frågestund del. 1

Hej! 
riktigt fin header & design måste jag säga!
gjorde det ont att pierca tungan? hur ont?
& varför valde du att pierca just tungan? :)

tack så mycket! 
- nej det gjorde inte ont att ta hål i tungan, de kändes efter 2 dagen som värst.
- jag har ingen aning, kände för det så då gjorde jag det :)

- vad ska du gå för gymnasium?
- tror du på kärlek vid första ögonkasetet?

- jag ska gå iv eftersom jag inte hade dom betygen som krävdes för att komma in 
på mina val.
- ja det gör jag faktiskt 

hur långt får du ner kuken i halsen

....

När fyller du år?
Vilken är din favorit låt?
Gillar du kakor?
Långt eller kort hår?

- jag fyller år 11 November 1995
- oj svårt att välja, har jätte många
- de beror på 
- långt hår 

vad gör du på din fritid?
hur ofta festar du?
vilka länder har du varit i?

- jag är med kompisar, festar, shoppar, chillar
- de beror på, lagomt mycket iaf
- jag har bara varit i Finland 

hur gammal är du? :D

- jag är 15, fyller 16 i November 

vilka är dina barndoms kompisar?
vem kommer du sakna mest från din klass?

- mina barndoms kompisar är felicia, emmy & malin
- hatum, ezgi & johanna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0