det visste ni inte om mig

• Jag kan nästan inte va sur
• Jag har en stor fobi för spindlar, disktrasor, höjder & mörker
• Jag kan lyssna på en & samma låt om & om igen
• Jag har haft räls
• Jag har 14 kusiner
• Jag är grymt morgon trött
• Jag har väldigt, väldigt svårt att lita på folk
• Jag har riktigt svårt med matte & engelska
• Jag har lätt att bli avensjuk på folk
• Jag gråter alltid till sorgliga filmer
• Jag älskade skräckfilmer när jag va liten, men nu kan jag knappt kolla på sånna filmer
• Jag har svårt att visa känslor för folk
• Jag har varit riktigt kär 2 gånger
• När jag var liten flyttade jag ifrån min bästa kompis
• Jag trodde att jag va pippi långstrump när jag va liten
• Jag använde dock kläder när jag var liten bara för att jag inte kunda ha andra kläder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0