saker jag aldrig skulle klara mig utan

- MUSIK
att kunna lyssna på musik på vilket humör man än är på, låtar som man känner igen sig i,
musik som jag ändra på humöret i alla lägen.

- MINA UNDERBARA KOMPISAR
skulle aldrig kunna klara mig utan mina underbara kompisar,
sånna som får en att le, & på bra humör.
sånna som man kan prata allt mellan himel & jord om, sånna som finns där när man behöver
nån vid sin sida. & desutom sånna som man kan vara sig själv med.

- MIN SÄNG
att lägga sig i en skön säng efter en lång & jobbig dag är det bästa som finns.

- MIN MOBIL
kan knappt vara utan min mobil i 5 minuter, får panik när jag inte har den.
skulle aldrig kunna klara mig utan min mobil.

- PARFYM
att kunna variera dofter varje dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0